Long Service Award 23 Years

 Assalamualaikum

08/09/2023 (Jumaat)

Sembang Santai 2023 With the Presiden and Top Management MMU.Happy mestilah mama happy sebab rasa dihargai, rasa diperlukan, rasa diraikan, rasa disayangi, rasa terharu, rasa sebak, rasa bangga, dan macam2 rasa bila disatukan rasa happy sangat2. Impian yang mama angan2 dah tercapai walaupun tak 100percent tapi kira bersyukurlah sebab President dengar isi hati mama. Terima kasih President MMU  YBHG. PROF. DATO’ DR. MAZLIHAM MOHD SU’UD.

Mungkin pada sesetengah staff tak ada makna tapi pada mama sangat2 bermakna. Suka duka,perjalanan hidup, perkahwinan, melahirkan anak2, membersarkan anak2 hingga sekarang semuanya di MMU. Banyak memory banyak sejarah tercipta di MMU. Ini adalah impian mama, impian setiap orang tak sama dan kita manusia pun tak sama, kehendak dan keperluan kita pun tak sama. Kepuasan setiap manusia juga tak sama. Pada mama syukur itu perlu atas apa yang kita dapat sebab semua kan aturan dari Allah dan DIA jua yang mengerakan setiap rezeki hamba2nya.



moment2 cam ni lah yang dah lama tunggu2, walaupun gambar tak ada kat screen, bukan diadakan di dewan besar dan makanan pun simple2 je pada mama dah memadai dan bersyukur sangat asalkan President MMU sendiri yang sampaikan sijil dekat mama. Akhirnya mama dapat apa yang mama idam2kan. Pada mama naik gaji, dapat bonus, dapat saham, dapat hadiah itu semua rezeki dari ALLAH. Kalau ada terima kalau tak ada pun tak apa, sebabkan semua ni kerja ALLAH. Lagi pun niat mama nawaitu mama bekerja adalah nak tolong babah dari segi kewangan nak besarkan anak2 seramai 6 orang. Nak bagi keselesaan pada anak2. 
 Terima kasih byk dekat FOE, MMU , Dean FOE dan President MMU. 

-misdarman-

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17

Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya