Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya

   

Assalamualaikum

07/9/2023 (Khamis)

Sekolah Kebangsaan Cyberjaya ada mengadakan aktiviti Pertandingan pakaian Patriotik.Sempena Bulan Kemerdekaan yang ke 66 tahun yang anjurkan oleh panitia Sejarah. Jadi anak2 mama Mis Aimy dan Mis Aufa menyertai pertandingan tersebut. Jadi pagi2 kelam kelibut lah juga sebab nak siapkan 2 anak dara. Syukur kakak dh sihat dapat lah bantu mama siapkan adik2. Walaupun dah prepare malam tadi tapi biasalah ada jelah benda yang jadi lambat bila bersiap walaupun anak2 dah bangun awal.

Mis Aufa makeup sendiri
tudung kakak husna yg pakaikan, tatarias pun dari kakak husna

terima kasih cikgu Ade share video Mis Aufa. Alahai anak kenapalah laju sangat  bak kata kakak husna cam ninja warrior je hahahahah. Pada mama good job Aufa sebab berani naik pentas.

dah besar anak no 5 mama ni,percaya atau tidak Mis Aimy pakai baju kakak husna masa umur kakak husna 17 tahun.Baju raya tahun 2018, ini ada kebarangkalian Mis Aimy lagi besar dan lagi tinggi dari kakak husna, sebab boleh pakai baju kakak husna masa umur 17 tahun. Make up dan tatarias dari kakak husna.Tugas mama bantu pin dan kemaskan apa yg patut nyambil2 buat sarapan kat dapur.Terima kasih kakak sebab banyak bantu mempermudahkan tugas mama. 


terima kasih cikgu Qaseh share gambo anak2 6Yakin yang joint pertandingan pakaian Patriotik.
Semoga dengan aktiviti ini akan memberi pengalaman untuk anak2, menjadikan anak2 lebih berani dan yakin dan ada jati diri bila berada di akhlayak ramai, menjadikan anak2 lebih memahani erti kemerdekaan.

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke 66

-misdarman-

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17