Besday mama yg ke 34 n aniversary yg ke 11


Lama mama tak update kat blog ni tp disebabkan ari ni besday mama n aniversary perkahwinan mama n babah yg ke 11 so mama ambik masa utk update sikit kat blog ni. Bkan apa boleh jadi kan kenangan2 utk anak2 di masa akan dtg insyallah.
kejap je masa berlalu dlm jarak masa 34 tahun mama hidup dimuka bumi ALLAH ni syukur mama dikurniakan kesihatan yg baik, dipanjangkan umur dan masih dpt bernafas sehingga ke hari ni. Syukur keatas limpah kurnia dari ALLAH kepada mama. Dlm jarak masa perkahwinan mama selama 11 tahun syukur juga ke hadrat ALLAH S.W.T kerana telah mengurniakan mama suami yg baik , anak2 yg sihat dan baik2 belaka ....Insyallah dgn izin ALLAH mama akan dikurniakan lagi seorang anak pd 10/11/2011...thank u ALLAH atas limpah kurnia mu, kasih sayang mu dan rezeki yg tak putus2 dari mu.
Pada hari ni juga mama tak putus2 kat FB dpt wish dari adik beradik, ipar duai, anak2 sedara, sepupu2 dan kawan2 mama. Terima kasih semua...i love u all.
Mama pun tak leh nak update lama2 sebab ni pun sambil menyelam minum air. Insyallah klu ada kesempatan mama akan update lagi.



~miss~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17

Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya