Syukur Alhamduliallah

*ada juga menyediakan perkhidmatan potostat




Syukur Alhamduliallah semalam majlis kesyukuran dan perasmian kedai Dobi dan Digi di Puchong Prima telah berjalan dgn lancar. Terima kasih kwn2 mama, babah dan kawan2 pak su yg dtg sama2 memberi sokongan dan membantu melancarkan perasmian kedai Al-Wakiil Enterprise semalam 10/4/2011 di Puchong Prima.

Terima kasih atas kehadiran mak mama ( Nenek ) dan juga kehadiran adik beradik mama walaupun tak semua yg datang kerana sibuk dgn urusan masing2. Terima kasih kepada kakak mama ..kak siti kerana bertungkus lumus menyiapkan kuih muih utk majlis petang semalam ...huhuh sedih mama sebab x dpt membantu walau sedikit pun memandang mama fobia sgt dengan dapur :(. Walaupun kesihatan mama masih tak stabil tapi mama kuatkan semangat juga utk menjayakan majlis tersebut dan memberi sokongan kat babah. Kesian babah disebabkan terlalu penat sampai kereta citra mengalami kemalangan kecik ..tak pe ini semua cabaran dlm kehidupan.

Harapan dan doa mama semoga perniagaan ini mendapat tempat dihati pelangan2 dan semoga perniagaan ini maju dan harapan mama dpt membuka beberapa lagi cawangan.


" KADANG-KADANG ALLAH HILANGKAN MATAHARI DAN TURUN KAN HUJAN. KITA MENANGIS DAN MENCARI MANA MATAHARI ! RUPA-RUPANYA ALLAH NAK BAGI PELANGI YANG CANTIK KAT KITA "




~miss

Ulasan

Umi Aida berkata…
Tahniah miss. mintak maap tak dpt nk join sama.. bkn ape.. kami terlupe.. dah magrib smlm br teringat huhuhuh..
terima kasih kak...tak pe *baru berkesempatan nak balas

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17

Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya