Syukur

Syukur kepada ALLAH SWT akhirnya aku sekeluarga dpt gak pindah dari tingkat 4 (4005) ke tingkat bawah sekali (0005). Sebenarnya aku nak ucapkan terima kasih byk2 yg tak terhingga kat member2 lab terutama ipah, mint, kak zue n tak lupa kpd kak aida sebab bagi cadangan, sokongan dan galakan. Klu di ikutkan aku tak nak send surat request kat HR tp disebabkan kena push oleh kawan2 akhirnya aku buat juga dan jawapanya tidak menghampakan. Bukan apa aku terasa cam aku ni mementingkan diri sendiri lak. Mulalah dlm kepala otak aku ni teringat pepatah melayu "usaha tangga kejayaan". Klu nk diikutkan aku dah pindah rumah kali ke 4. Dari dengkil -putrajaya-seri kembangan-mmu 4005-mmu 0005. Insyallah klu tak ada apa2 ari sabtu (21/03/2009) ni dpt aku akan pindah ke 0005. Jadi bila dok bawah ni senang sikit anak2 pun tak penat so tak yah ler aku hari2 nyanyi or main kejar2 dgn adam nak bagi dia leka naik keatas klu tak sure adam akan cakp "mama adam munat ler mama".Jadi aku tak perlu risau bila balik kg lewat malam sebab anak2 tak yah ler nak mendaki tangga lagi, klu tidak husna,hafiz n adam akan nangis bila disuruh naik ketingkat 4 ialah dah sedap2 tido dlm kete kena lak naik tangga. Jadi aku nak ucapkan terima kasih sekali lagi kat kawan2 yg bagi cadangan, sokongan dan galakan kat aku. Aku sayang ko orang semua.....muahhhh

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17

Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya