Habil dah ada awek

aqila

habil

video adam

heehh aku dah terguling2 kat tilam semalam bila dengar anak2 bercerita sesama sendiri. x tau cam mana dpt idea, terniat, terfikir, bebudak ni. Cam mana aku tak tergelak ini dialog anak2 aku.

hafiz : "kakak habil tembab ler cam kila"
husna : "a'aaa tembam klu cam ni habil leh jadi awek kila"
hafiz : "habil ada awek.... kila...awek kila"
adam : "habil kobil awek kila.....habil kobil awek kila"
aku memula tak perasan sapa tu kila rupa2nya kila tu aqila anak k aida .Aku tergelak sampai sakit perut sebab kecik2 lagi habil dah dimatchkan oleh kakak n abg2.Baru umur 8 bln dah ada awek hahahahhahah. Actually geram pun ada kecik2 dah pandai nak awek2 heheheh. To kak aida sory ye heheheheh SUDI ke jadi besan saya :D? Sampai tak sudah habil kena ejek dek adam sambil berlagu "habil kobil awek kila"...lelagi bila habil kacou time dia main lagi ler ligat mulut dia mengejek habil. Sabor jelah habil..kesian habil heheh dia bukan tau apa2 pun dgn muka yg tak ada perasaan bila diagah senyum so lagi ler suka adam kenakan habil...habil kobil awek kila...

Ulasan

Umi Aida berkata…
alaa ciannyee habil.. kena usik cam tu.. aper laa dia tau hehehe.. ok laa habil.. nant jdk menantu umi :D
hehehh ok2 note ada lampu hijau ni...

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17

Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya