Tercabar dgn husna

Syukur setakat ni bisnes kecil-kecilan husna jual aiskrim malaysia dah menjadi. Boleh ler 1 hari tu dpt ler husna dlm RM 2.50 ikut purata. Itu pun tak buat aiskrim hari2 sebab aku tak larat nak buat hari2 memandangkan habil dah boleh mengelilingi 1 rumah dengan jayanya,so aktiviti terhad.Jadi aktiviti buat aiskrim hanya dijalankan pada hari sabtu or ahad aje. Jadi bila bisnes husna menjadi mulalah husband pun mengeluarkan ayat2 mencabar aku. Bisnes kakak dah jadi bisness mama pulak bila,kakak dah menang dah adehh sakitnya hati aku dengar ? x pe aku cool je..tup2 minggu lepas aku pulun habis sehari suntuk depan pc aku ambik gambar aku upload gambar dlm blog. Nah akhirnya siap dah blog bisness aku ni. http://e-shophusna.blogspot.com/ so pada kawan2 sudi2kan lah layari blog ni. Boleh dptkan barangan dgn harga yg berpatutan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17

Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya