Confuce ler memula nape kena tag, baru je buat blog sesajer suka. Anyway thank to kak aida bag award n tag sekali


Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.


Fakta tentang diri :

1. Warna kegemaran kuning cair, coklat n ala2 kusam *adik aku kata warna cam org tua heheh


2. Aku ni anak no 10 dr 11 adik beradik 7 lelaki 4 ppuan.


3. Aku ni dilahirkan dlm kereta masa on do way nak ke hospital besar banting.*menurut cerita emak aku bersalin dlm kereta sepupu belah bapa aku so sepupu aku sekarang ni dah jadi orang kaya heheh tak tahu ler kebetulan or memang aku ni bawak tuah heheheheheh


4. Nama aku MISKIAH diberi oleh sepupu belah bapa aku nama dia Ir kapten (B) Salim b.Hj Mistam.*Sampai sekarang aku masih tak tahu kenapa dia beri aku nama tu, sebab nama anak2 dia best2 giler.


5. Sama je kat kg kat sekolah n kat tempat keje org still panggil dgn nama Miskiah or Mis. *Cuma pertama kalinya pengasuh Habil iaitu Linda panggil aku kak KIAH huhuhuhu.


6. Aku ni jenis serba serbi simple and sempoi ada gak yg kata aku ni serabut entah mana2 pun leh hehhehehe. Dari segi pakaian aku akan pakai apa yg ada kadang member tegur tudung color lain baju color lain hehehe aku belasah je asal aku selesa memakainya.Pada yg serabut mata memandang maaf ler di pinta aku ni jenis tak kisah mana yg sempat aku sarung heheheh klu tak puas hati bak ler duit nanti aku beli baju cantik2 hahahhahaha.

7. Aku ni jenis peramah gak senanglah nak bergaul dgn orang. Aku ni jenis yg mudah kesian n jenis tak sampai hati. * boleh ler aku ni diketegorikan jenis yg sensitif nengok citer industan pun aku leh meleleh air mata, tu lom nengok AF lagi huhuh


8. Aku senang berkawan dgn org yg give and take.*ialah kan tak kan kita je yg give je kan ?


9. Aku cuma berpegang dgn perpatah melayu 'biar org buat kita jgn kita buat orang'~ 'biar tak bergaya asal tak papa' *heheheh perpatah melayu ni aku buat sendiri hehehhee


10. Aku suka menambung dan cepat gabra n kelam kelibut * aku telah dicipta sedemikan aku terima dgn redha.


11. Hobi aku ialah aku suka ambik gambar family aku n aku suka basuh kain n mengemas *tp kakak aku selalu ckp tak kemas2 pun rumah ko dik heheheh cam mana nak kemas dah ada askar 4 org ni kemas sure berselerak balik huhuhuhuh

Sorry lah terover lak sampai 11 fakta diri, ayat cober hehheh kan adik beradik aku 11 orang so 11 ler fakta diri heheh leh terima tak?


Dlm kepala otak aku ni aku nak tag, ada ramai tp nya nak kena mtk permission dulu lah dari mereka2 semua hehehehhe.





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17

Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya