Mis Aufa Huwaydah 1 bln

Assalamualaikum

Hari ni 5/1/2014 genap usia Mis Aufa Huwayda 1 bulan. Semua yg bergelar mama mesti nak tengok anak membesar dengan sihat, mama adalah salah seorang yg tak sabar menanti anak mama dpt naik berat badan dan dapat  balik rumah.Iyer mama faham keadaan Aufa dan semestinya mama dan babah serta kakak2 dan abang2 dpt bersabar Insyallah satu hari nanti kita sama2 akan dpt berkumpul sama2.
Mama dan babah tak kan jemu2 tengok Aufa kat Hospital untuk memberi kekuatan dan semangat dekat Aufa. Babah sanggup cuti tanpa gaji  sehingga Aufa keluar, dan babah akan jaga mama sehingga mama betul2 sihat dan sehingga mama hilang trauma.
Hari ni berat Aufa turun sikit dari 1.38kg turun ke 1.36kg, tp ikut kata doktor turun berat baby prem adalah normal sebab tak turun secara mendadak. Kami semua mendoakan moga Aufa sihat macam baby2 yg lain dan sentiasa dlm lindungan ALLAH.Hari ni mama ada ambik gambor Aufa sorok2 tp mama tak boleh nak share kat blog biarlah gambar Aufa 1 bln hanyasimpnan utk keluarga kita, mama tak bersedia lagi nak berkongsi di blog.Mama tak ada kekuatan lagi harap ianya akan berakhir perlahan2 mengikut arus masa.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

APA TUJUAN BUAT BLOG

Kejohanan Sukan Tahunan 2023 SK Cyberjaya Kali ke 17

Bulan kemerdekaan ~Sekolah Kebangsaan Cyberjaya